Friday 7 February 2014

Tambah Berat Badan Dengan Shaklee

Posted by Unknown at 15:17
Tambah Berat Badan Dengan Shaklee

Selalunya kita baca tentang set kurus, set untuk buang lemak, dan set kelangsingan badan. Padahal ramai sangat yang mengalami masalah terlalu kurus. Akan tetapi Shaklee ada supplemen yang boleh menolong kita dalam percubaan menambahkan berat badan. Shaklee boleh membantu kita mendapatkan berat badan yang ideal, menawan dan akan membuatkan kita kembali confident.

Memiliki potongan badan yang ideal memang idaman semua manusia. Ramai yang memiliki tubuh kurus ingin menambahkan berat badan sebab sudah bosan diejek, diusik oleh orang-orang disekitarnya. Insyaallah, Shaklee boleh membantu dalam usaha kita menambahkan berat badan.

Di sini, kami berikan cadangan yang sesuai untuk sesiapa sahaja yang menginginkan tubuh badan dan berat ideal (mengikut citarasa seseorang itu). Set Tambah Berat Shaklee mengandungi Vitalea, BComplex dan MealShakes. Untuk menambah lagi efek set tambah berat badan ini, adalah disarankan untuk mencuba OmegaGuard dan ESP juga dalam percubaan menambahkan berat badan.


ESP dan MealShakes adalah sumber protein yang sangat sesuai untuk vegetarian. ESP dan MealShakes juga lebih baik dibandingkan dengan makanan yang tinggi karbohidrat yang diperlukan sebagai bahan bakar utama semasa melakukan aktiviti-aktiviti harian. Sumber karbohidrat terbaik adalah dalam bentuk roti gandum, beras merah, ubi dan kekacang.


Vitamin B Complex
~ Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. mengawalatur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

Vitalea
~ Membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid@ beguk(penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea kita), supplement penting untuk diet atau slim yang mana walau kita kurang makan namun pengambilan vitalea ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.


Omega Guard Shaklee adalah minyak ikan terbaik di dunia, kerana diperbuat dari ekstrak ikan laut air sejuk seperti sardin, mackerel, herring dan anchovies. Ikan-ikan ini diperolehi dari perairan Negara Jepun. Omega Guard Shaklee ini 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Ini kerana sumbernya dari ikan asli bukan dari hati minyak ikan. Oleh kerana diperbuat dari sumber ikan yang terpilih, Omega Guard Shaklee memiliki tujuh jenis asid lemak Omega 3 yang semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.

Perhatian! 
Elakkan makan makanan berminyak dan berlemak kerana ia tidak membantu dalam menaikan berat badan secara sihat. Sebenarnya,ramai yang kurus nak menaikkan berat badan mereka secara yang salah. Ada yang banyak makan makanan yang berlemak semata – mata mahu menambah berat badan. Itu cara yang salah, mengambil banyak makanan berlemak bukan saja menyebabkan masalah kesihatan, ia juga tidak memberi kesan langsung.

Jadi jika anda hendak menaikkan berat badan anda secara sihat, anda hanya perlu berdisplin dalam jadual pemakanan supplement dan jadual pemakanan harian dan semuanya perlulah istiqamah barulah berjaya menaikan berat badan anda secara sihat, badan anda juga akan berubah menjadi lebih menarik dan mantap.

Berminat: 
pm here: 
https://www.facebook.com/sudioofvitamins
hannahananmoms.blogspot.com
sms/whatsapp 013-7723220 (Masliza)

0 comments :

Post a Comment

 

Blog Baby Studio | Tips Kesihatan dan Keibubapaan | Produk Kanak-kanak Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting